• Kompleks sportowy i budynek Internatu
    • Internat Naszej Szkoły
    • Boiska wielofunkcyjne i łącznik z halą sportową
    • Nowoczesna Hala Sportowa
    • Nasza szkoła to lider sportowy w gminie, czołówka w powiecie.
    • Teren zielony naszego kampusu
    • Nasz Kampus
    • Warsztaty szkolne
          • Dzień 6 – wymiana z Niemcami

Czas pożegnań, czas podsumowań. Tuż po śniadaniu wysłuchaliśmy prezentacji grup projektowych a następnie wypełniliśmy ankietę online. Omówiliśmy projekt- to, co się udało, to, co można byłoby poprawić na przyszłość, to, co każda z grup zabiera dla siebie. A zabiera z pewnością cenny bagaż doświadczeń, przygód, wiedzy, wspaniałych przyjaźni, które z pewnością trwać będą i trwać. Uczniowie zapowiedzieli, że będą się odwiedzać, niektórzy umówili się już na wakacje.

• Dzień 5 – wymiana z Niemcami

Piątek przebiegał pracowicie. Uczniowie podzieleni w polsko-niemieckie grupy opracowywali 8 zakresów tematycznych: Auschwitz- obóz koncentracyjny i zagłady, Kobiety w KL Auschwitz, Dzieci w KL Auschwitz, Zbrodnicza medycyna, Ruch oporu w KL Auschwitz, Ucieczki z KL Auschwitz, Sztuka w KL Auschwitz, Świat po holokauście. Młodzież wcieliła się w dziennikarza i historyka. Ich zadaniem było przeprowadzenie wywiadu i zaprezentowanie go na forum. Zadanie wykonane przez wszystkich bardzo dobrze. Uczniowie wczuli się w swoje role zdobywając przy okazji cenną wiedzą. Dla odprężenia uczestnicy wymiany brali udział w grach i zabawach ruchowych zorganizowanych przez panią Katarzynę Maciąg oraz meczach piłki siatkowej i koszykowej zorganizowanych przez panią Beatę Płatek. Dzień zakończyła uroczysta kolacja i spotkanie z polskimi rodzinami. Goście z Niemiec mieli okazję poznać i uściskać najbliższy

• Dzień 4 – wymiana z Niemcami

Dziś zabraliśmy naszych gości na zwiedzanie naszej pięknej Warszawy. Wyruszyliśmy już z samego rana, by jak najwięcej rzeczy pokazać. Spacerowaliśmy w ścisłym sercu naszej stolicy. Widzieliśmy liczne kościoły, Zamek Królewski, Pałac Kultury i Nauki, Pałac Prezydencki. Przechadzając się Ogrodami Krasińskich kierowaliśmy się w stronę Muzeum POLIN, gdzie umówieni byliśmy zgodnie z tematyką projektu na spacer po Warszawie śladami Getta Warszawskiego. Dzień w Warszawie skończyliśmy na buszowaniu po Złotych Tarasach. Tuż po powrocie do szkoły czekał na nas DJ Robert, który nie pozwolił na siedzenie. Rozbawił towarzystwo do czerwoności. Młodzież świetnie się bawiła w rytm muzyki zarówno polskiej jak i niemieckiej. DJ Robert jak zawsze najlepszy.

• Creation

16 kwietnia uczniowie klasy 2 BMW zwiedzali zakład Creaton w Widziszewie koło Poznania produkujący dachówki ceramiczne.

Zapoznali się z linią produkcyjną oraz wzięli udział w zajęciach praktycznych, podczas których uczyli się układania dachówek.

• Dzień 3

Wyspani i pełni sił wyruszyliśmy do Krakowa - miasta pięknych zabytków, wspaniałych widoków i niestrasznych smoków.

Nasz spacer rozpoczęliśmy od Krakowskiego Kazimierza, byliśmy w synagodze Remu, a następnie powędrowaliśmy na Stare Miasto. Wawel zrobił na uczestnikach wymiany niezapomniane wrażenie. W Sukiennicach kupiliśmy pamiątki, zjedliśmy obwarzanki i pojechaliśmy na obiad. Zmęczeni ale zadowoleni wróciliśmy do naszej szkoły.